Seurakuntaliitosneuvottelut edistyvät

Kankaanpään, Honkajoen, Jämijärven, Karvian, ja Siikaisten seurakuntien ohjausryhmä sai valmiiksi yhdistymistä koskevan sopimustekstin

Vasemmalla ohjausryhmän puheenjohtaja Keijo Rainerma  ja sihteeri Keijo Haavisto oikealla

Kankaanpään, Honkajoen, Jämijärven, Siikaisten ja Karvian seurakuntien ohjausryhmä sai tiistaina 14.11. valmiiksi seurakuntien yhdistymistä koskevan sopimustekstin.  Työskentelyä johtivat kuvassa vasemmalla oleva ohjausryhmän puheenjohtaja Keijo Rainerma  ja sihteeri Keijo Haavisto (kuvassa oikealla puolella).  Jämijärven seurakunnan kirkkoneuvosto ja –valtuusto ottavat marraskuun loppuun mennessä kantaa  siihen, jatketaanko liitosneuvotteluja Kankaanpään vai Ylöjärven suuntaan.

Seurakunnan kotisivuilla on nähtävissä liitosneuvotteluihin liittyvää materiaalia. Kirkkoherranvirastossa ovat luettavissa sekä Kankaanpään että Ylöjärven liitosneuvotteluihin liittyvät asiakirjat kokonaisuudessaan.

2017-11-15 17:29:12.0